Detta kortet gjorde jag i Västervik. En utmaning gick ut på att man skulle skapa något utifrån två färger man fick dra i en skål. Jag fick vitt och grått, vilket var ganska enkelt. Värre för min bordsgranne Annelie som fick rött och lila! Hon valde att inte delta, vilket jag förstår.
 
 
Jag älskar scrapträffar när man kan botanisera bland andras saker! Bilden fick jag från Jenny, frantage från Annelie, resten är faktiskt mitt. Det är t.o.m. lite glitter på detta kortet, även om det syns dåligt.
 
Träffen i Västervik gav verkligen mersmak. Jag pysslar varje ledig sekund, och eftersom jag drar fram alla sakerna på köksbordet har det hänt att min familj fått äta middag framför TV:n. Är det en sjuklig besatthet jag har, eller kan det fortfarande kallas för hobby?
 

1 kommentarer

Annelie

15 Jan 2014 18:40

Verkligen ett jättesnyggt bröllopskort!!
Hoppas att vi ses i Västervik nu i april också, jag har redan anmält mig!!

Kommentera

Publiceras ej