Det är inte ofta jag är härinne, därför blev jag jätteförvånad när jag upptäckte att det faktiskt är nån här ibland. Vad glad jag blev. :)
 
Idag visar jag ett kort som är med i en utmaning som https://pyssel.kratos.se/?p=7163 håller i. Man skulle göra ett alster som innehåller grått och rosa, vimplar och metall.
 
 
Bilden är från Lili of the Valley, smidigt att ha när ett kort ska gå fort, och man inte hinner färglägga. Papper från Maja Design och Gummiapan. Vimplarna är gjorda med en dies från Gummiapan, och öljetterna och dom små formarna i vänstra hörnet får stå för metallen.
 
Det blir inte mycket pysslat så här mitt i semestern, men det är väldigt roligt när det händer. Vem vet, det kanske kommer en uppdatering till snart ;)

1 kommentarer

Karin

23 Jul 2016 10:42

Hej, du var den enda som hakade på min utmaning så jag vill skicka en liten uppmuntran med posten. Skicka mig ett mail med din adress. Ps jag tycker ditt kort är ursött!

Kommentera

Publiceras ej