Nu har det varit dött ett tag här inne, för jag har njutit av sommar och semester. Min semester bestod i år mest av hästar och böcker tycker jag, och kanske inte så mycket utflykter som jag hade velat. Så är det när man blir nedröstad av familjen...
 
Men vi har varit i Kumla på bröllop! Det var underbara Ulle som sa ja till sin Mathias. Inbjudningskortet gick i grönt med fjärilar på, så jag följde samma tema.
 
 
Jag ville att kortet skulle vara ganska rent, dels för att pappret från Pion Design är så fint, och dels för att Ulles egna kort ofta är utan en massa dekorationer.
Brudparet hade önskat sig presentkort på IKEA så de kunde köpa sig nya sängar. Jag tyckte att presentkort lät väldigt tråkigt, så jag piffade upp presenten lite...
 
 
 
De inslagna presenterna med innehållet stämplat på utsidan vållade debatt i min familj. Varför slå in allt, om man ändå skriver på vad det är?
 

1 kommentarer

Ulrika

16 Aug 2013 20:34

Helt underbart vackert kort! Och en vacker present/presenter, uppskattde verkligen inslagningen. :) Tack min älskade vän! Kram Ulle

Kommentera

Publiceras ej