I år deltog jag med två kort i Svensk Scrapbookings Midsommarcrop.

Det första var Skissen och då såg mitt bidrag ut så här:



Det är papper från Maja Design, som jag inte tycker man behöver dekorera så mycket. Öljetter, band, lite fjärilar och handskriven text.
Detta kortet fick värdparet på midsommarfesten ihop med hemgjord Rabarber- och Jordgubbssaft, och Röd Vinbärsgele. Tyvärr misade jag ju att fota dessa innan vi gav bort dom. Men om ni har tur kan ni kanske se dem i värdinnans blogg.

Nästa kort var till Färgutmaningen. Att göra ett kort med Grönt, Rosa och Turkos var inte så lätt. Det är ju inte direkt mina färger.



Stämpeln vet jag inte vad det är för någon, jag köpte den begagnad på Scrapträffen i januari. Målad med distresser. Lite fjärilar, blommor och halvpärlor. Kortet kommer nog hamna hos någon av Skrotans kompisar på en födelsedag.

Kommentera

Publiceras ej