Inspirationen har lyst med sin frånvaro några dagar nu. Försökte göra några påskkort, men det ville sig inte. Så då beställde jag nya stämplar, och vips så var inspirationen tillbaka. Jag som inte ens fått dom än...
Men här kommer kort:


Jag har ju köpt mig en bårdstans som jag måste lära mig att använda. Högra hörnet är tomt för där kommer det så småningom bli ett Grattis eller Tack eller något. Jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha kortet till ännu.



Här försöker jag göra egna blommor, men jag är inte så haj på det. Får gå en snabbkurs hos Jenny igen tror jag.



Detta har jag gjort bara för att blommorna kombinerar orange och lila. Måste ju göra nåt annorlunda nån gång. Dessutom har jag lekt lite med symaskinen och embossat en lånad stämpel av Jenny. Tack!
Blommorna är från ett band jag köpte för att pigga upp lillskrotans byxor. Sedan dess har de funnits på både dockkläder och kort. Väldiga användbara.
Och så sista kortet för idag:



Egengjord distressruta (inte enligt konstens alla regler, men jag är ganska nöjd) och en guldembossad swirl. Tack Jenny för lånet av stämpeln!! Detta kortet blev svärmor lite imponerad av, så det fick hon ta med sig hem. Då får ju jag chansen att göra fler!

Ska försöka mig på en LO också nån dag. Jag återkommer...


1 kommentarer

Jenny J

22 Mar 2010 16:33

Jättefina allihop. Bårdstansen är jag riktigt avis på. Får väll ta och låna en dag?

Kommentera

Publiceras ej