Ja, nu är det många bebisar runt om mig, eller rättare sagt, runt mina kortbeställare...
 
Men dessa kort har jag gjort för min egen skull, till älskade Ulle och Mathias tvillingtjejer. Jag hoppas få träffa dom snart.
 
Det är lite dåliga foton, men det får ni stå ut med.
Storasyster Emmelina fick ett rosa kort. Stämpeln och papper från Inkido. Stämpeln är en Magnolia, ett lån av Jenny.
 
 
Lillasyster Agnes kort blev likadant, fast gult. Datumet har jag skrivit med en gammal butiks-stämpel jag fått av grannen, jag fick maska bort ordet "Betald" ;)
För ovanlighetens skull har jag lite glitter här och där. Blad-diesen bakom blommorna är också från Magnolia och doilisen är en QuicKutz-dies som jag använder flitigt.
Välkomna älskade tjejer, jag vet att ni är efterlängtade.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej