Som vanligt på en scrapträff finns det ju utmaningar.
Nr 1 var ett kort i Kärlekens Tecken och skulle innehålla 2 mönstrade papper, 1 rött hjärta (inga andra röda detaljer) 1 charm och spets. Det skulle dessutom vara minst 4 olika färgval på papprena och ett stämplat motiv. Utmaningar är ju alltid lite trixiga, men efter lite funderande så blev mitt kort så här:



Dessutom vann jag 80 kr att handla för hos Calmare Scrap och Hobby! Det var en lottad vinst så det var ju ren tur, men jag blev väldigt glad ändå.

Nästa utmaning var Vintage. Kortet skulle ha något rivet, chalkat, minst 9 blommor, 10 pärlor och en metalldekoration. Detta var mitt bidrag.



Det var väldigt roligt att göra och med Maja Designs snygga papper kan man inte misslyckas. Ulle gjorde ett helt underbart kort med Maja Designs papper som hon röstades fram till 1:a pris för. Tyvärr har hon inte visat upp det i bloggen än, men jag hoppas det kommer.

Sedan började jag på ett fördelsedagskort till Skrotans klasskompis, men som jag fick göra färdigt hemma. 11 timmar och 2½ kort. Det var jag ändå nöjd med.



Lådbilen är en gratis digi jag hittat nånstans. Som vanligt vet jag inte var. Den är målad med distresser så klart.

Nu håller jag på med lite beställningar som snart kommer.

Kommentera

Publiceras ej