Just nu håller jag på och packar, ska till Stellas på minimara i helgen. Det ska bli jättekul, men vad ska man ta med sig??? Tycker att jag använder i stort sett samma saker på mina kort, men när det ska packas ned måste jag ju ha med mig allt, i fall att....

Här kommer ett kort som jag gjorde på beställning till ett bröllop. Och när ska jag få gå på bröllop???



Och insidan

        

Det kanske inte syns så tydligt men inuti står både namnen och datum.

Nästa är ett födelsedagskort till min man, han kör grävmaskin till vardags.



Färgkombinationen är för att alla stora farliga maskiner brukar vara gula/orangea och svarta. Behöver jag tala om att jag inte delar hans intresse?

För ett tag sen fick jag beställning på två kort, ett till en 50-åring och ett till en 20-åring.



Det kortet känns väl ganska ok, men detta skulle bli till 20-åringen.



Hur kunde det bli så fel? Jag är faktiskt ganska nöjd med kortet, men till en tuff tjej på 20 år passar det ju INTE!
Och nu kämpar jag för att få ihop hennes kort. Tiden är snart slut, och jag lyckas bara inte.
Nåja, förhoppningsvis får jag lite idéer i helgen. För då ska jag åka bort utan man och barn, träffa en massa andra tjejer och bara scrappa!! Det är lyx, det!

Kommentera

Publiceras ej