Och idag kommer resten av grattiskorten som Skrotan har gett till sina kompisar.



Spider Henry är en gratis digi-stämpel från Whiff Of Joy. Väldigt rolig att färlägga med distresser!

Nästa kalas (som pågår i skrivandets stund) är för två tjejer som firar tillsammans. Därför blev korten lika, men ändå olika.

Stämpeln är Hippie Anya från The Greeting Farm. Jag kan inte färglägga den så jag blir nöjd! Jag försöker och försöker, men det går bara inte. Suck, och jag som tycker hon är så söt...





Behöver jag tala om att färgen på mina bilder inte riktigt stämmer....

Sist idag blir kortet mamma fick när hon fyllde år.



Det blev jag faktiskt ganska nöjd med, och mamma blev glad. Stämpeln har jag lånat av Ulle (så enkel och rolig att färglägga!), och stjärnan är inspirerad av Jenny.
Om några dagar kommer dom båda hit och vi ska bara scrappa hela dan! Det är den bästa julklapp man kan få, jag längtar!!!!

1 kommentarer

Ulrika

20 Dec 2010 22:11

Längtar!!!

Kommentera

Publiceras ej