För ovanlighetens skull fick jag en beställning på ett humorkort. Siv fyllde 80 år, och hon är tydligen en ganska rolig kvinna. Så leta lite roligare stämplar, modifiera den så det passar mig och gör ett kort.
Beställaren blev nöjd, mottagaren blev helnöjd, och jag fick ytterligare beställningar :)
 
 
Stämpeln är Jack High Joyce från Justinklined. Använder ofta deras digistämplar när det ska vara något roligare motiv. Banan och käglorna har jag maskat dit.
Bokstäverna är Typeset från Tim Holtz, doilisen är Antique doily från QuicKutz. Jag har använt Marta Stewarts kantstans, och chalkat alla kanter med vintage photo.
 
 
Pappret är från Maja design 6*6 block Vinatge Summer Basics, papper som jag använder jättemycket!Blommorna och metalldekorationer har jag som vanligt köpt på Wild Orchids.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej