Förut skrev jag på engelska när jag deltog i utländska utmaningar, men det har jag gett upp. Min engelska är så kass, så det känns bättre att bara visa upp sitt mästerverk ;)


 

Stämpeln är Penny Black och målad med distresser, alla kanter är distressade och bladen är färgade med distresser. (Vad gjorde jag innan distresserna kom in i mitt liv?) Jag har använt symaskinen, OCH sytt lite för hand under den vänstra rosen. Skissen är från Crazy 4 Challenges.  Pappret är Papir Design och finns på här på Calmare Scrap och Hobby.
Med det här kortet deltar jag hos

Svensk Scrapbooking - Tema Distresser
ABC Challenges - Q is for Quilting/sewing
Crazy 4 Challenges - C4C80

3 kommentarer

An

27 Mar 2011 22:44

Ihastuttava -raikas kortti! Pennyn kissa saa aina hyvälle tuulelle!

Kiitos osallistumisestasi ABC-haasteeseen

Onnea tulevaan arvontaan

aurinkoa päivääsi!

Bea

28 Mar 2011 18:33

Så flott kort!



Takk for at du deltar hos ABC Challenge denne uken



Bea

Jenny

28 Mar 2011 19:25

Så snyggt!

Kan man få en lektion i färgläggning snart?

/Jenny

Kommentera

Publiceras ej