Jag såg dagens första studenter kl 06.20 i morse, på väg till en champangefrukost antar jag. Vi har haft skurar här under hela dagen, och jag här tänkt både på de som gått ut skolan, men mest på alla som stått och väntat på skolgården. Jag har ingen aning om hur mina mottagare av korten haft det, men jag önskar dom lycka till i livet.



Med detta kort är jag med i Scrapfabrikens Junitävling där man ska göra ett valfritt alster i gult och blått. Det är Dick van Duck som är målad med distresser. Bokstäverna och stjärnorna är distressade och målade med Crackle Paint.



Mottagaren till detta kortet gick ut musiklinjen och det skulle framgå. Bakom Dick van Duck har jag maskat in noter från Crafty Individuals. Gitarrerna är hemgjorda.

Och så får ni se en typisk baksida. Sparsamt dekorerad men ändå i samma tema som övriga kortet.

1 kommentarer

Ulrika

15 Jun 2011 23:34

Så fina kort! Gillar hur du pyntar dina baksidor!!

Kram Ulle

Kommentera

Publiceras ej