Min kusin har fått sitt första barn, så jag var ju tvungen att göra henne ett kort. Ett enkelt men ganska fint kort tycker jag.
Jag använder distresserna mycket, jag måste köpa fler färger. Hur gjorde jag innan jag kom på hur bra dom är?



Stjärnorna är också en favorit!! Dom sätter jag nog på de flesta kort till killar, tjejerna får oftast blommor. Även dom är färgade med distresser.
Detta är för övrigt ett beställningskort. Jag får lite prestationsångest när jag tar betalt för korten, men eftersom beställarna kommer tillbaka måste dom ju vara nöjda.



Sist ut idag är ett bra-att-ha-kort som faktiskt redan har blivit ett grattiskort.
Jag kämpar på för att lära mig färglägga med distresserna, övar så ofta jag bara hinner. Ibland blir jag mer nöjd än annars, men så surfar man runt och ser experternas kort, och då är jag inte så nöjd längre. Men jag har inte gett upp än...

1 kommentarer

Jessica

02 Nov 2010 15:37

Tack Jenny och resten av familjen för det jättefina kortet-tusan vad duktiga ni är Jenny och du! Kram Jessica :)

Kommentera

Publiceras ej