LilleSkrotan har ju fyllt år, så då blev det ett kort till henne oxå. Akut! Det är konstigt att man kan hitta på anledningar till att få ge bort kort, men när ens egen dotter fyller år, då har man minsann inte haft tid att göra nåt kort. Men så här blev det, och jag tror hon var nöjd.



Hm... väldigt suddigt ser jag.

Dessutom har jag gjort ett bröllopskort. Jag får ju aldrig gå på bröllop, så det gäller att passa på att göra ett kort när man får chansen.



Det var iallafall inte så suddigt, även om det var mörkt. Ett enkelt och stilrent kort. Det blå pappret har jag gjort själv, med en massa kärleksord på.

Och så det sista för idag. Ett födelsedagskort till en gammal kär vän.



Jag sitter på jobbet på kvällar och nätter och surfar runt och får inspiration. Detta blev till efter en skiss jag hittade, men jag var tvungen att ta bort en del pynt. Jag förstår inte hur man får plats med så mycket. Det är ändå bara 15x15. Men annars blev jag ganska nöjd. Det är nästan bara hemmagjort allting. Jag börjar förlika mig med pappersblommorna... De gröna bladen kom till eftersom jag tyckte det var för mycket lila.

Hoppas det inte tar lika lång tid till nästa uppdatering.

Kommentera

Publiceras ej