Jag har helt snöat in på distressrutor.
Se här hur man gör http://scrapgarden.blogg.se/2009/september/hur-man-gor-distressrutor.html
Jag har ju lite min egen variant, men jag tycker det är så kul!



Här är dagens skörd som jag gjort, istället för att städa. Kan vara bra att ha att bara sätta på ett kort om man har bråttom. Det gäller ju att passa på nu när jag har lånat lite stämplar också.
Här kommer lite närmare på en del    

Nu har jag ju dessutom en egen kamera (äntligen!!) så nu kan ingenting stoppa mig!!

Imorgon kommer nog mina nya stämplar, så då får ni nog se nåt av dom oxå. Det här påskkortet i gult och lila vill inte, så jag ger nog upp det nu. Annars var det ju en så rolig utmaning på http://pysseltagen.blogg.se/2010/march/marstavling.html 

Vårvädret är här, solen lyser in genom skitiga fönster på allt damm, och jag sitter inne och gör kort. Det är faktiskt så man skäms lite...

2 kommentarer

Ulrika

25 Mar 2010 14:38

Visst är det kul!! Så fint du fixat!!

Kram

Ulrika

25 Mar 2010 14:44

Så fina kort! o visst är det kul att distressa!

Du har gjort så många fina kort!! Vill ju ses o pyssla med dig. Kram

Kommentera

Publiceras ej