är ju egentligen inte min grej! Jag tillbringar alldeles för lite tid framför datorn, uppdaterar för sällan, kan inte och har inget intresse för att lära mig heller.

Men att pyssla är kul!
Först ut idag är ett födelsedagskort till en jägare (jag hoppas ni inte sett det förut)



Nu var han ju tydligen inte med i jägarförbundet, men men...

Skrotans kompisar fyller i klunga. Nu är det 4 födelsedagar på 2 veckor! Ett enkelt kort till Liam är först.



Jag har stämplat och distressat Grattis och blomman direkt på kortstommen. Dessutom skulle det ju vara maskerad, och prinsessklänningen hade gått sönder. Vad gör man som mamma då? Jo, man syr en ny av gammalt gardintyg! Nu blev den kanske inte så prinsesslik som Skrotan hoppats på (jag tycker det liknar mer Tusen-och-en-natt) men hon hade den på sig iallafall.



Och till sist får det nog bli årets sista julkort.



Nu är jag ledig hela veckan fram till jul, så jag har massor av tid att pyssla!!

Kommentera

Publiceras ej