Det är ju nästan så man får dåligt samvete, men jag har inte gjort så mycket annat i helgen än...kort. Jag har t.o.m. börjat med julkort. Inspirationen har flödat, och jag kunde säkert ha fortsatt om jag bara hade tiden. Tyvärr måste jag återgå till verkligheten och mitt jobb. Men det är flera kort jag väntar med att visa ifall nån skulle få för sig att kika in här...



Ett födelsedagskort till en man som... hm... kanske har musik eller sport som intresse??? ;)
Dottern tyckte det blev rörigt, men jag har inte bestämt mig än. Jag hoppas mottagaren blev glad iallafall.

Nästa är till en trogen bloggbesökare. Utan henne hade jag nog inte haft någon blogg.



Suck! Du får mig att känna mig gammal. Hoppas du har det bra på Rhodos.

Och så det sista för idag. Ett blått julkort. Kunde inte låta bli med den stämpeln... Rött hade blivit fel.



Som sagt, jag har fler på lager men vågar inte visa dom än. Det kommer...

1 kommentarer

Ulrika

11 Aug 2010 13:06

Så fina kort! Jag gillade alla tre. Kram Ulle

Kommentera

Publiceras ej